Araba Arkası Yazıları ~ Guzel Sözler Burda I Guzel Sözler

11 Temmuz 2009 Cumartesi

Araba Arkası Yazıları

Araba Arkası Yazıları Birazda Biz Kattuk
  • arabasız yola sensiz odaya çıkmam
  • İçimiz rahat gönlümüz ferah gazozunus ilaçlı olsun
  • arabasız kaldım yola sensiz içtum kola
  • Arabam Gider düz ben giderim gündüz
  • Oturduğun koltuğun Kılıfı olayım
  • Tekerunun Jantı , Motorunun Sesi,Vitesinin Kolu olayım Sarışınım
  • Senin Attığın Havayı vantilatör atayı
  • Siyah Gözlüm,Yeşil GÖzlüm,Ela Gözlüm,Oda Benim GÖzüm
  • Senin havan kadar benim rüzgarım var
  • 2009 dayız ama aklımız 1905 de
  • Benum sevdiğim var idi o beni sevmiyidi ayrulduk
  • Kamyon Çeker 5 10 ton Gönlüm Çeker Dardanel ton
  • Az Kaşardan Tost Çok Kaşardan Dost Olmaz Ama Bu Devirde Çok Kaşar Var Dikkatli Olun Tost Niyetine yer sizi
  • Etikete Gerek Yok Eskiler Beni Tanır.

Hiç yorum yok:

 
car tuning , araba resimleri ,Modifiye Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri ev resimleri Prefabrik Konut