Askimla Karşılaştığım An Biricik ~ Guzel Sözler Burda I Guzel Sözler

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Askimla Karşılaştığım An Biricik

biricik hayatim anlami askim nagihan la karisilastigim an

Hergün gitigim gibi o günde onların evine yakın okula basket oynamaya gitmiştim. diyer günlerden farkı olacagını sanmıyordum gene aklımda sadece basket vardı oynarken onu geçerken gördüm gözlerim onu sadece onu gördü o an basket hayat herşey aklımdan çııkmıştı sadece o ve güzeligi vardı geçerken aklımda sadece onun güzeligii ve beni etkiliyen sdeligii vardı herkezden farklıydı onu ilk gördügümde içimde çocukça bir heycan kapladı aynı zamndada acaba bir sevgilis veya arkdaşı varmı diyede düşünmüy or dildim böyle gzl birinin sevgilisi olmamaısı imkanzıdı ben her geçen gün bunu daha bir yakın olmaya çalışıyorum takip etmeye başladım beni fark etmesi için elimden geleni yapıyordum aynı zamnda da sevgilisi varmı diye etrafıma soruyordum kimdir bu adı ne ve bana adının NAGİHAN oldugunu söylediler bilemezdimki şimdi benm biricik aşkın olacagını NAGİHANIN ilk oda beni diyer erkeler gibii iki gün sonra peşni bırakırım heves sanmış ama bende ilk zamanlar nasıl bir his içinde oldugumu biliyordum ama tek bildigim şey var onu daha ii yakından görmek tanışmak aradan 3 ay geçti ve ben açıldım nagihana kabul etmedi geceleri evinin önünde otururdum hle bir gün ben otururken nagihann mutfakta bılaşık yıkıyoru ilk başta beni görmedi sonra fark edince daha dikatli baktı perdeyi araladıı baktı ben kapatı perdeyii hiç birşey görünmüyordu ne kendi nede başka birşey sadece ışık vardı bir zaman sonra merak etii ordamıyım diye herlde baktı ve perdeyi açık bıraktı dah net görüyordum onu ve benm hoşuma giden şey onu öyle izlemekti aldıgım en büyük hazı yaşatı bana sonra ben hep her gece saat 1 kadar evlerinin orda olurdum okulu bırakmıştım sadece onu izliyordum artık hayatım o olmuştu derken bir işe başladım kuaförde gene her sabah oldugu gibi kalktım işe gidiyordum yoolda nagihanı gördüm arkasından koşarak günaydın dedim yüksek sesle amacım korkutmak idli ama korktu oda şaşırdı tabii sonra günaydın dedi nasılsın dedim gülümsemeyle birlikte iim dedi ama sanmazdım o gece bana şu mesajı atacagını ... - slm teklfin hala geçerlimi - ben sevinçten havalara uçtum o an gene okulda basket oynuyordum gece gene 12 felan basketi bıraktım okulda bagırıyorum sevinçten ne yapcagımı şaşırdım sonra o okula ben işe giderken her sabah beraber gitmeye başoladık konuştuk birbirimzi tanımaya çalıştık ve ben ona ilk hediyeyi aldım bileklik müzik sevdigini ögrendim notalı bir bileklik aldım hla çıkarmaz onu hep görürüm kolunda takılı :) sonra ben mersinden taşınmak zorunda kaldım :( ve herşeyin bitigini sanıyordum birdaha görerm ayrıldık beni sitemez artık biti herşey diye endişelenirken meyer herşey yeniden başlıyorumuş onun beni benm onu özlemem birbirimize daha bi bagladı bizi önceleri beni sevmezken bana deli gibi aşık olugunu söylüyor şimdii ve bana birşey daha söyledi ben onun ilkiymişim hayatında sadece erkek olarak ben olmuşum ilk sarılan ilk öpen ve bana hayatını en büyük çeyizini verdi bir kızın çeyizini verdii şimdi ona burdan sesleniyorum İİKİ VARSIN FINDIGIM İİKİ BENMSİN İİKİ BULMULUM SENİ VE İİKİ BENİ DELİ GİBİ SEVİYORUSN BENİ SEVİP KALBİNE LAİK GÖRDÜGÜN İÇİN BENİ SEVDİGİN İÇİN HAYATIMDA OLGUUN İÇİN HER AN HERŞEY İÇİN BANA YAŞAITIGIN BU GÜNE KADAR İİ YADA KÖTÜ HERŞEY İÇİN TEŞEKÜR EDERİM ben öncleri allha yalvarırdım karşıma böyle birini çıkarması için ve söz derdim allahı8m başka birşey istemiyorum senden allahım özür dilerim senden birşey daha istiyorum sözümü bozuP ALLAHIM BEN ONU İSTİYORUM ONUNLA EVLENMEK ONUNLA YUVA KURMAK ONUNLA ÖMÜRMÜ GEÇİRMEK İSTİYORUM YALVARIYORUM SANA ALLAHIM BEN ONU İSTİYORUM ONUNLA BİRLİKTE KOCA BİR ÖMÜR MUTLU OLMAK ONUNLA SABAHA UYANMAK KALKTIGIMDA SABHLARI İLK ONUN O GÜZEL YÜZÜNÜ GÖRMEK İSİTYORUM YALVARIYORUM ALLAHIM SANA SADEC BUNU İSTİYORUM.... 10/07/2014 evlenmeyi düşünüyoruz ve o güne 1722 gün kaldı :) SENİ SEVİYORUM NAGİHAN İİYİKİ VARSIN PRENSESİMMM....

Hiç yorum yok:

 
car tuning , araba resimleri ,Modifiye Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri ev resimleri Prefabrik Konut