Sallama Aşk Sözleri ~ Guzel Sözler Burda I Guzel Sözler

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Sallama Aşk Sözleri

Aşk Bir sudur içip içip kudurdum ama seni kudurtamadım sende iç te beraber kuduralım canım sevgilim ayşe...:D


öyleydi böyleydi diyorsun bana soruyormusun seni ne kadar sevdiğimi hayır yok sormuyorsun başkalrının dediğini dinliyorsun öyle çekgit aşkum seni yinede seviyorum...


sen benim için uzanılması çok zor olan bir tutkuydu ama bakkala gitim ve bir tutuku aldım:D

seni sevdiğimi yüzkere binkere söylemem gerek varmı başkaları gibi ben seviyorsam yürekten severim aşım seversem ama :D sevmediğim için sorun yok vur yola :D::)


sallamaktan oldum hal kız al habu bebeği birazda sen salla bakam nasıl sallıyorsun

ha bide bak bakım ben dışarıdamıyım deilsem ara beni ok numaram 0 538 789 ** **
ok mi bekliyorum:D


sensiz hiçbir şeyim tadı tuzu yok ama muzun hariççç :D muz çok güzel


bir sana hastayım aşkım bide sabah uykusunda rüyamda seni görmeye :D

Hiç yorum yok:

 
car tuning , araba resimleri ,Modifiye Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri ev resimleri Prefabrik Konut