Aşk Mesajları herşey aşk için ~ Guzel Sözler Burda I Guzel Sözler

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Aşk Mesajları herşey aşk için

Seni Ilk Gordum Gun Sana A$ik Oldugum Andi Kalbim Gum Gum Atti Seni Gordugum An Cok Hostu Ama Ne Varkii Sen Benii Sevmiosun Dun Sizdeydim Donup Bana Bakmadin Bile UGUR UGURUM SENI SEVIYORUM ANLAA SANA ITIRAF EDEMIORUMM ASKIMM CANIMIN ICII

Elbet Bir Gün Benim Olacaksın Kollarımın Arasında Duracaksın Aşk Nedir Benimle Anlayacaksın Sen hep Benim Olacaksın ORDUDAN _ATANUR_


ne hayaller kurardık gelecek için hatırlatma maziyi yanıyor içim seni sevmekmi günahım suçum BENİM İÇİN ÖLDÜGÜN YALAN MI OLDU

YİĞİT ERGEZEN seni çok ama çok sewiyorum senin için cannımı bile veririm ama sen beni bilmiyorsun çok yakınındayım ama sen farketmiyorsun aşkm


aşkımseniçok seviyorum ne olur artık affetbeni ben sensiz yaşayamıyorum artık anla beni lütfen benim sana olan aşkım asla bitmeyecek bu kalbde hep sen olacan aşıkm seni seviyorum mustafa.......


SENİ COK SEVİYORUM HALİME YAKACAGIM DÜNYAYI İMANIMA DİNİME ACI ŞU GICIK INA SÖYLE BİR KELİME SENSİZ OLAMAM BEN HALİMEEEEEEEEEEE


KALBİNE HAKİM OLAMAZSAN KALBİNDEKİNE MAHUM OLURSUN


SENİ ÇOK SEVİYORUM HAKANIMM KURBAN OLURUM GÖZLERİNE BAKIŞINA ÖLÜRÜM SENİN CANIMIN CANI TEK AŞKIM SANA AŞIĞIMM!!!! ELİF&HAKAN

SENİ ÇOK SEVİYORUM HAKANIMM KURBAN OLURUM GÖZLERİNE BAKIŞINA ÖLÜRÜM SENİN CANIMIN CANI TEK AŞKIM SANA AŞIĞIMM!!!! ELİF&HAKAN


SENİ ÇOK SEVİYORUM HAKANIMM KURBAN OLURUM GÖZLERİNE BAKIŞINA ÖLÜRÜM SENİN CANIMIN CANI TEK AŞKIM SANA AŞIĞIMM!!!! ELİF&HAKAN

BİRİNİ SEVİYORSAN EĞER BIRAKMIYACAKSIN BIRAKACAKSAN SEVMEYECEKSİN EĞER BİRİNİ ÇOK SEVDİNSE ONA SÖYLİYECEKSİN SEN EĞR SÖYLEMEDİNSE DURMA SÖYLE SENİ SEVİYORUMDE

seni sevmek yemin olsun sensiz yaşamak haram olsun günlrim sensiz geçtiği için lanet olsun ölmekse ölürüm yeterki tek sevdiğim için olsunn...grsl

seni çok seviyordum hilalim ama giden sen oldun kaybedende sen olacaksın.......

Hiç yorum yok:

 
car tuning , araba resimleri ,Modifiye Farrari Resimleri Ford Resimleri Fiat Resimleri Bmw Resimleri Araba Resimleri Tofaş Resimleri Mercedes Resimleri Honda Resimleri ev resimleri Prefabrik Konut